Thursday, January 06, 2011

lagi sekali ? oh noooo !

wednesday
05.january.2011
start dari pukol 0830h - 1130h


aku xsangke perkare ni jadi lagi...
aku pon xtau knp tetibe rase laen mlm tuh....
bile pagi laen plak la jadik er...
makin bertambah terok...
huwaa~~~

tp pagi tuh aku gagahkan gak g keje...
semangat tuh...
dgn sakit2,
mmg rase nak pitam...
xpasai2 aku kene masok ED lagi...
hu hu hu..
xmo, masok ED lagi..
komfem2 kene cocok....
:'(


yes !
dah agak dah..
mmg kene punyer...
cissss

bukan takat kene cocok kat 1 tgn jek
kiri kanan kene bedal...
ha,
hambik kau !
padan muke cikmisie sue hye lee
hahahahaha

tp nak wat cam ne kan...
aku xdpt nak elak dah..
aku terime dgn hati tertutup terbuka.. > <

sriusly,
mmg aku rase nak peyepak terajang abg yg cocok aku tuh..
bior dpt head injury...
sakit doe...
hehehe....

tp disebabkan jase2 mereka yg jage aku tempoh hari,
aku dah membaek...
makin sehat...
Alhamdulillah..

thanks korg...


========================================




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails