Tuesday, May 17, 2011

kalau aku bagi ko makan taik, ko nak x?

hellooooo der !
what the froooggg !


beragak ar nak merokok pon...
ko ingat ko hoootttss la hembus rokok depan org?
ko ingat ko bagus la hembus asap pastu buat O byk2?
ko bajet ade org akan kate ko ;
**OMG !!hensem gile mamat nih...**
urghhh peh-lish la ~~~
celah mane hensem ko?


pastu, bley plak ko ludah mrate rate..
euuwww ~~
pengotornya kau !


lu bikin gua panas der !




macam ne kalau aku bagi ko makan taik,
ko nak x agak2?


xnak kan !
mcm tu jugak aku..


sesak nafas doe bau asap rokok ko...
ko dh rosakkan sebahagian paru2 aku der !
ko nak ganti balik ke??


and kalau ye pon ko dh xtahan dh sangap sangat nak meludah,
p la lari cepat2 kat toilet...
xpon, buang dlm tisu...
tu pon xley pk ke?


aku xkisah pon ko nak isap rokok ke hape,
tp beragak la...
kalau rase dh lame hidup,
better ko isap jek spuluh batang teros..
baru de LiFE kan !
umor dh makin tue,
tp xsedar2 gak !


bersyukur la Allah dh bg ko mulut...
cube bayangkan, tetibe Dia tarik balik nikmat mulut yg dibg...
ko nak ke isap rokok dr telinga?


oke fine,
aku bukan sape2 yg tetibe nak nasihatkan org,
pk la weh...
korg ingat dgn isap rokok buat O byk2,
pastu ludah plak maen selamber jek,
ade ke awek nak?


haiyakkk,
bertempat la sikit sayang oii...
aku still nak hidup lame lagi weh...


p/s: kepada yg terasa tu, i'm sorry k...
;)

=======================================


1 comment:

  1. xnak kawan ngn ko la mok xsebut nama ku.....hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails