Monday, October 18, 2010

pop + amputation



xtau nak update pe memalam nih...
nak study, syndrome mls dh dtg...
so,
dok bosan2 xde mende nak wat, 
bek aku update my luv aku ni...hehehee


pop? amputation?
ape mende minatang atas nih?
hahaha
tekelah sendiri...
mls nak taip...
lalalaalala


moh ler kite tinjau aktiviti haram yg kami lakukan sewaktu ketiadaan tutor di dlm class...
lalalalalalaal



POP class






hahahahah.....
terase sgt sgt la ngeng kami nih.....
bile otak dh mereng,
ape2 pun ley jadi en.....
cume belom register tok jd org gilez jek...hohohoho



AMPUTATION class






hikhikhikhik.....
inilah akibat er klu dh terperuk kat dlm gue...
jd cenggini la....
aiseyyyy....
seb bek la mak aku xpenah tgk pic2 ni sume...
klu x,,,,,
hangus la telinge aku dengar suare merdu beliau......
hahahahaha


pic2 ni sume kitorang snap curik2...
klu x curik,
xde la gmbr2 'cun gilez' nih.....


segale aktiviti haram nih belum dpt di hidu oleh pihak atasan....
pihak2 yg terlibat harusla berwaspade....
especially kami yg noty2 nih
actually bukan noty, tp nice jek...
hahahahaah


papepun,
jgn tiru aksi2 nih...
sgt merbahaye klu kantoi....
hp anda akan di sekap selama 2weeks....
berhati hati la kwn2 ku yg genius....
lalalaalalalalal


chow shin chan.....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails