Sunday, October 24, 2010

nak.. tapiiii,,,




tup tap tup tap,
2taun dh aku study kat sini...
taun depan dah abes dh...
cepat en...
mcm mimpi jek...

mak dh xsaba nak tunggu aku habes blaja,
n then keje...
aku lak,
mls nak keje..
adeshh...
xhabes2 ngan syndrome kemalasan aku yg makin menjadi2 nih...
ape nak wat kan....
name pun manusie...
sume org de sifat malas...
tp malas aku kategori kritikal..
xley di bantu dah...
hehehe

tp demi mase depan,
mesti la kene keje...
betol x?
bley la aku sara family aku nnt...
sara laki + anak2 aku...
ececehh....
haishh,calon pun tarak...
lalalalaal
tu pun klu umo panjang...
wee~~~

bile ckp pasal keje,
nih yg aku lemah nih...
kecut perot aku...
kontrak kene habeskan 5taun maa....
haiyaaa, bile aku mau sambung degree aku nih?
adeshhh
bile di hitung + d kire + di tolak + di bahagi,,,
mau er abes kontrak umo aku dh 26....
perghh, tue kot....


 agak2 rupe aku 26 cam ni ke?
haishhh...


 ke yg nih? 
heheh


 tapi aku rase yg atas ni...
ngeeee~~~


hah,
sume tu mengarot jek...
*sue tetap sue
*elly tetap elly
*boy tetap boy
(boy nih kwn aku yg bg name)


ni la sue hye lee akan dtg...hahahahaah



keje keje keje....
ade pe dgn keje?
bile keje dpt la duit....

sbb tu la aku nak kumpul duit bebyk....
walaupun aku nih mls nak keje....
 
 
cadang er:


xpun:


ataupun:

zulekha ni kat dubai....


urmm, cam bes dpt keje kat tempat2 nih..
tapi harapan je la aku nak g....
mak xkasi...
waa~~
harapan hancur berkecai....
huhuhu


tp aku de plan lain:


brunei !!
i like...
hehehe
tp bile aku ckp nak g luar,
mak teros tarik muke....
huhuhu


mak kate; "anak mak de 3 org jek."
lidah aku kelu xterkate....
mcm kene tembak kat dada..
bile mak dh start ckp cam tuh,
aku surrender....


aku nak menjelajah sluruh dunie...




ley tambah pengalaman...
hurmmm..




merenung mase depan mmg aku punye hobi...
sgt bes....
stiap kali tu la, aku rase,
mase cepat gile berlalu...
xtau aku sempat ke x nak
*jage mak abah
*g luar
*bekeluarge

yg penting:
*berkhidmat tok negare....
lalalalallala

kite hanye merancang,
Tuhan yg menentukan....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails