Tuesday, November 16, 2010

luv u dear !

wah wah wah...
sudah lama x berstory-story..
hahaha
maklum ar, sejak kene ragut BB aku nih,
2mggu jugak la aku xon9...
mati kutu wooo~~
heheheh...
lagi pulak time BB kene ragut , mase aku cuti sem...
haiyaaa...
runsing wa punya pala ...
haishh...

ha, ckap pasal cuti sem ritu..
ade ke patot sminggu jek...
celah gigi jek..
mane cukup...
budak2 len punye la sebulan, 2bulan....
hhuishh,jeles nih....

tp xpo eh....
rezeki masing2...

yg aku plak,
time cuti tu la kene jd baby-sitter....
selama sminggu la aku jd maid xbegaji..




haa, ni la budak betuah tuh....
sekali pandang mcm "ali"
tp rupe2 er "aleesya" lorh....
hahahaha.....
agak nakal...
xreti dok diam...
seb bek anak buah aku...
klu x, habes laaa....
kihkihkih....






nakal camne pun dak kicik nih,
aku tetap syg die...
syg sesgt....


**aleesya rizqin**
mama elly syg sgt kat aleesya
bile besa nnt jd budak baek tau...
dgr cakap ibu ngan ayah....
luv u dear....
mmmuahhxxx
xoxo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails