Tuesday, November 23, 2010

ye,,kau sgt gilerrrr



penat dah mcm nih...


walaupun ko mmg knl aku dari skola,
tp ko xknl lagi aku sape....

*mungkin ultraman*
*mungkin jugak kluang man*

yg tu xde sape yg tau....

stop la wat keje xpatot cam tuh....
klu ye pun ko desperate...
tolong la jgn cari aku....



mmg kau kate ko:
"aku dh break up ngan gurl aku..."
so, ade aku kesah !!
yg tu terpulang ar yg ko nak break ke x....
xkaco hidup aku
dan xmelibatkan hidup or mati pun....
tp patot ke,
ko ajak aku kapel semate2 nak tunjuk kat gurl ko yg ko nih sentiase *hotssss*
watdehelllllll !!

kau tau x,
yg bile ko jadi cam nih,
ko nmpk murah sgt....
mcm beli gule kapas...
singgit 2hengget bley dpt dh.....



relax ar bro....
ingat aku ape??
pokok yg rendang,
and bile ko nak,
ko dtg singgah tok berteduh drpd panas terik mentari....
and bile dh redup,
ko blah mcm tu jek....
ape sume nih.....


ye,
ye mmg aku xkisah...
ko nak tumpang berteduh kejap ke ape ke...
aku xkesah...
sgt xkesah...
sbb aku dh biase dgn bende nih...


**************




aku nak jek maki ko kat cni...
tp mak aku slalu pesan,
jgn kuang hajo and jage adab...
 *anda tu perempuan*
ye saye perempuan...

dan disebabkan aku perempuan,
aku nak jek wat resepi cicak goreng berempah
and sumbat dlm mulot ko yg x bertapis tuh.....
weee~~~

aku tau sgt la prangai kau....
ahhh,
sudah la kau !
knp mst nak menkan pasaan aku...
aku punye hati dan perasaan la bro...
even org kate aku nih

>kasa
>kecoh mengalahkan mak daten
>sore besa cam sin chan
>tak tersenarai dlm carta org lemah lembot

the way aku cam tuh,
aku tetap sama mcm org len...
kucing pun de prasaan..
ni kan pulak aku....
aku tau sape aku...

dulu

waktu aku

>itam
>pendek

xde plak pandang....
skang bile aku dah makin

>cerah suria
>jelite sikit *saje sedapkan hati walaupun aku tau, aku xjelite pun*
haishhhh

baru ko nak terjah aku kan...
kwn ke name tuh...
aku dah penat dan aku dh bosan juge....

kau gile
kau gile
kau sgt gile
*saje nak puaskan ati*
haaaahhhhhh

 
**pesanan kepade awak di sane:
jgn gelojoh2 k...
de jodoh xkemane...
stakat nak menunjuk watpe der...
aku bukan nak berlagak,
tp aku dh penat ngan sume bende nih....
semoge ko bahagie,
dan jumpe org yg betol2 dpt bahagiekan kau...
kite tetap kawan sampai bile2....
aku syg sume kawan2 aku...
:)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails