Sunday, February 27, 2011

" NGTT "



" NGTT "
pe mende tuh?


>>>>>" Nasi Goreng Teh Tarik "<<<<<


hahahahaha...
ni adelah rancangan forum sbenarnye...


actually,
kitorang ade exam..


exam??
wait2...


tarikh: 23/02/2011
hari: rabu
no giliran: 4


**hari nih baru dpt pos...bz lorhhh....XD....**


group kitorang dpt tajuk juvenile..
disebabkan tajuk nih xsesuai untuk role play,
so, nak xnk kene la buat forum...


undi punye undi,
aku dpt jd emcee..
ciitttt....


tp xpo eh,
boleh tunjuk bakat terpendam...
waaa~~~













oppsss !!
aku terlupe tuka kasot...
hahahah
hope,ms xpasan kasot yg aku pakai...
nak buat camne,
aku xde kasut ala2 keperempuanan nih...
hikhikhikhik...XD


jumaat: 25/02/2011
ms kasitau result...
mmg dup dap dup dap lah time tuh...
aiceehhhh....


sriusly,
aku xsangke group kitorng dpt no2...
waaa~~~~
sbb aku target no 1...
hahahah..terlebih sudah....


papepon,

mmg xsangke and xjangke lorh...
tahniah kawan2 atas kerjesame kalian....


group 1 mmg terbaek lah...
weee~~~~




=================================================




1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails