Friday, February 18, 2011

sabtu punye hal

esok = sabtu
kalau hari sabtu,
so maknenye esok cuti....

tapi esok aku xcuti...
huwaaa~~~
aku kene g rawang...
buat exhibition plak kat budak2 plkn....
huhuhuhu


baru cadang nak bgn lewat....
adeshhh....


so esok dgn jaye er pegi ngan mmbr lagi sorg n mr sebastian...


rase cam malas lak nak g...
mane x er, kene bgun awal...
arghhhh.....

pastu plak kene pakai uniform...
lagi la......
ohh emmm giii !
tolong iron kan...
plissss.. >_<




tp sbenar er aku yg volunteer nak g...
ahaksss...
heheheh
drpd xbuat pape kat umah,
elok la aku buat amal jariah...
dpt la gak aku menyibuk nyemak kan tmpt tu sok..
hahahahah


dan sekarang,
mase untuk out...
line pon cam hampagas...
haiyaakkkk

sambung esok !

baibai..
XD


=================================================





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails