Saturday, September 18, 2010

dinner ohh dinner


dinner??
apakah??
fening + runsing + mereng
kenape la mesti de majlis ngek nih....
adhoyaii.......
benci sungguh....

dgn itu,,
time utk shopping saje.....


dan aku shopping dgn jaye er..hahahaha
sbb terpakse,,,
kasut aku men amik jek..
baju plak pakai taun lepas er baju raye,,lantok la buruk...aku pedulik pe..hahaha
tudung odw cari...hyshhhhh
tensen er.......

tp,,,
nyesal la plak....
kasut tuh aku pakai skali jek,tok mlm tuh...
tp nape la aku g amik kasut mahal sgt....
sbenar er xde la mahal sgt,,,cume tinggi sgt...hehehe
xkn la nak g jejalan pakai kasut tuh kan...
mau tercabot tulang aku nnt...huh
xpe la,,bg mak aku je la nnt..heheheh


dinner ohh dinner!!
make up??


ni lagi 1 mende yg merungsingkan pale otak aku....
mlm tuh sape plak nak make up aku??
aku??
langsung out teros...
maklum ar,,xpenah nak tampal2 muke nih...
rase geli pun ade gak....
kenape la mesti nak letak tang situ,,
nak letak tang sini,,
tarik tang sana,, tarik tang sini,,
cocok tang sana,, cocok tang sini.....
rimas la....
dan mlm tuh jugak xkan aku nak pucat je kan..
mst la kene anggun,,menawan.....
mane la tau tetibe aku jd prom queen...
hahahahahaha
xde makne er.....
langsung xtersenarai.....


petang nih nak merayap seluruh KL....
nak cari tudung plak....
mesti kene bagitau mak....
klu x,,,abis hancur dunie aku....macam semalam,,,
riso bebenor die.....
hehehehe
maklum ar,anak bongsu kesayangan die.....
lalalalalalalala,,,no komen.....:)


dinner ohh dinner....


sbb masalah = problem ni la aku jumpe mamat hensem la jugak...
sbenar er kamere die yg ensem....
llalalalalalala
bile lagi nak menggatai en...wakakakakak
xsangke c die ni pun nak turun summit....
maklum ar, malam yg dingin tuh wat kitorang tensen dgn bus yg xsampai2....
mule2 nak naik teksi, tp uncle tuh makap sampai 15 hengget....
mahal gle....
pastu xjadi la....
dgn kesabaran yg tinggi,,tggu gak bus sampai....
aleh2,,bus tu x lalu summit daaa.....
waaaaa,,nak nanges rase......
tp..
jeng jeng jeng......
c mamat ni offer naik teksi ngan die.....
kire tong2 la....
ape lagi,,,,taram je la....
klu dh 3 org murah sikit...
jimat duit aku....
hahahahahahaha
papepun mekaseh kepade c die yg telah menjimatkan duit kitorang.....
wallawei....

kesimpulan er,,,
aku benci dinner...*sbenar er suke*....
buat hidop aku jadi huru hare.....*sbenar er bahagie*....
lalalalalalalalalal




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails