Sunday, September 26, 2010

night 2 remember!!

NIGHT 2 REMEMBER....
remember la sangat..
hahahahaha




akhirnye,,
DINNER tu berjalan dengan lancar....
huh
walaupun, aku pegi dalam keadaan yang kurang memuaskan...
haha,,,
lantok la...
ade aku kesah...

palsu gile mase tuh...
dengan muke aku yang di tonyoh2 make up,
huh....terpakse....
mcm hantu....
1st time tuh aku make up...hahahaha
thanks kat nahar coz sudi tampal muke aku nih....
hohohoh







sekarang ni plak,
muke aku dah timbul 1 jerawat...
besa wooo...
manyak sakit....
huhuhu

disebabkan,
aku mcm hantu mlm tu,
so,aku upload sikit jek gambar...
hahahahaha

DINNER yang di tunggu2 akhirnye selesai jugak...
walaupun tak bape nak bes,
tp itu la satu2 er
'night 2 remember'


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails