Friday, September 24, 2010

fever time



xsuke xsuke dan sangat xsuke
kenape la aku menjadi mangse er
selame hampir 5 tahun aku mengelak
akhirnye aku dapat gak...
ini sangat tidak adil...
huhuhuhu

coryza yg sangat tidak terkawal
buat tido malam aku terganggu
benci benci benci
batok yang menjadi jadi
buat aku rase nak korek
and then nak masukkan pembaris
gatal gile tekak ni...
sangat xsuke...
huhuhu

makcik makcik kat umah aku nih dah dok pesan jek:
'minum air bebanyak.'.
'g makan ubat...'
tp aku buat bodo jek...
sebab aku rase aku tak demam
dan aku rase biase jek...
juz slemo + batuk...
ye saye kuat...
sangat sangat kuat...

yang aku geram tahap cipan sekarang ni plak,
dah la mlm nih de dinner...
komfem2 sejuk kat hotel tu...
camne aku nak control hidung aku nih...
mesti meleleh ar...
hisshhhh...
time time ni la die nak buat hal...
sungguh xsuke...
huhuhuhuhu

tp papepun,,
saye seorang yang kuat..
ye,sangat la kuat...
hahaahahah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails