Sunday, December 26, 2010

E S K R E M E S K R E M




hey u

> skinny
> skeletal
> papan
> mayat hidop
> sumpit
> angin

hahahah
mcm2 gelaran aku dapat.
ceettt....

yg terbaru;
> sue ngai

dush3
wee~~~~

tp aku xkesah pon....
dah biase dah...
jiwe kental nih..
hahahahaa




aku pon xtau la bile aku nak membesar...
besar sikit pon jadi la...
atleast 45...
xpon 50...
wee~~~

sejak dok cuti kat rawang nih,
keje aku kat sini asyik mkn jek...
lepas mkn tdo..mkn jek tdo...
haissshhhh

eskim + tdo + eskim + tdo + eskim + tdo

tp x gak membesa er..
mcm mane tuh??

skang nih pon aku ngah mkn eskim...
sedap tuh...
hahahaha
dok buai aleesya pon eskim ag...
mmg gile kentang eskim lorh skang nih...

nak sambong mkn eskim nih...
nak? nak?
werrrkkk....
:P

baibai.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails