Thursday, December 02, 2010

mmg terbaek la kau pakcik !





perghhh...
xsangke den dpt award...
1st time tuh.....
arigato kepade en.solehin yg telah memberikan award ni kpd saye....
jutaan + ribuan + tinggi menggunung = terime kaseh ....
teruje gile....
weeee~~~~~



ni award tuh...cantek kan....
excited kot....
tp kene jawab soklan da....

soklan2 er seperti berikot :


Buat satu entry dan letak pic award nie dalam entry..dan link kan ke http://kimicnol2203.blogspot.com.

hokey...siap !

2. Letak award nie kat sidebar beserta link ke http://kimicnol2203.blogspot.com


di tanggung bereh....wee~~

3. Jawab 2 soalan mudah..
> Ape benda paling cool dalam hidup kowang??

hahahha....cool?? xtau, xsure dan xpasti juge....:P
actually pasal kerabat cicak tonggeng yg cool...
huh,sungguh allergic ye di situ...
dolu2, b4 tido,
aku akan make sure bilik bebas drpd ancaman cicak..
siap tido bwk ridsect lagi..
tp disbbkan kekadang tu ade jek yg mengendap,
dan siap pasang speaker volume ntah bape kuat,
aku dgn berani er pun gi la fire....
start jek bunyi, aku fire...
nak tau bunyi cam mane?
ha, korang g tangkap la sendiri,pastu dgr...
n then, bile aku dah fire, aku g la cari bangkai die...
kot2 xmati lagi ke....
tp setiap kali tu la, aku xpenah nak jumpe bangkai die...
adeshhh..
bile dh xjumpe, pe lagi,
amik bantal selimot, tido kat bilik mak.....hahahaha....
cool jek aku g tdo kat bilik diorg...dgn buat muke kesian.....
nak di jadikan cerite, aku 'x takot pon' ngan cicak tuh.....
lalalalalala


>Siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??
aku kot...hahahahhaha
*nak perasan kejap*
:P

4. Tag 3owang blogger..(roger2 kat dyowng)
kau, kau dan yeee, kau la org tuh....hahahahahahah


mekaseh pakcik kicap..*aku xkate, yana yg kate* lalalalalalaal
ko mmg terbaekkk la.......wee~~~ 
:)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails