Friday, December 24, 2010

lapa punyer pasal !

rawang; 1830h..
sampai jugek akhirnye..
tp abg nuar lak kene keje sampai 8malam...
hadhoyaiii....

xnak buang mase,
jalan punye jalan,
taaaraaaa !!!


Mc D doe...
hahaha....
perot mmg ngah lapa gile...
melantak la sengsorang skang nih kat mcd...

pe pandang2?
xpenah nmpk org laen mkn sorg2 ke?
haishhh...
sebok nak jage tepi kaen sluar aku....
werkkk...

tp en,
mase aku naek tren td,
mmg xley kate ape lah...
tulang aku mcm nak patah...
penoh gile2..
teramat amat la penoh....
mmg xley nafas dah...

dan secare xsengaje er,
aku 'termarah' sorg makcik nih...

tp mmg salah die pon...
tolak aku sampai senget nak jatuh...
dh tau penoh,
nak masok gak....
dah la aku penat + panas nak mamm kat dlm tuh...
dgn perot lak terpekik terlolong...
ni tambah lagi ngan die nak menyelit..
pastu buat muke kerek gile...
aku tampaq laju2 tau la....
mmg mendapat la....
tp aku xde la jahat sgt sampai nak tampaq org...
haisshhh

:(

berdose er aku...
menyesal xsudah...

makcik !! sorry !!
tersgt la sorry !!
mood mmg xbetol td...
huhuhuhu

semoge die selamat sampai...

BIGBOSS ohh BIGBOSS
mane la bigboss nih...
dh lame dh aku dok dlm nih...
sume dok asek pndang aku..
nek segan doe !
mcm la aku curi pape...
aku duduk mkn je pon...
haishhhh..
xpasal2 kang ade gak yg jadi cam kasim selamat....
haiyaaakkkk !!

urmmm,
jom2
nak sambong p mkn jap....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails