Thursday, December 23, 2010

lagi2 kau..haishhh

sok last day g posting...
hoorayyy !!
so, sok balik kampong lorh...
actually, umah akak jek...
teeheee~~
xsaba nak jumpe pengarang si jantung hati//
ahaks




tp en,
3 jan 2011 dh start praktikal lagi....
arghhh,
pusing kepala kuh..
waduh2...

biak pi lah...
dh biase dh kene marah2,
maki hamun...
xterase pon..
mkn dalam jek...
aceceh....

nak tau,
time aku posting kat pantai cheras ari tu,
de sorg budak nih,
muke die sejibik cam ko doe..
srius !
mcm ko...
ye la ko la..sape lagi...
haiyakkkk...
mmg sejibik sejiban lah...
pangai pon lebih kurang jek...
aku klu nak masuk bilik die jek,
aku rase len..
xselesa...

sbb,
pangai, muke, care die same cam ko doe...
adeshh....
hahahahah
sampai skang aku still ingat kat budak tuh...
bukan sbb aku suke budak tuh,
tp care die same cam ko...
mmg xley lupe...
wee~~~

bile aku posting kat pantai klang plak skang nih,
aku jumpe lagi budak muke same cam ko...
adeshhh....
asek muke ko jek..
xde org laen ke...
adhoyai....
tp ko hensem sikit la dr budak nih..

sebab,
die punyer hensem lagi banyak...
srius,,
aku xpenah tipo doe...
budak tuh hensem byk...
hahahahaha
gatai gile aku...
sampai skang aku still ingt muke die...
diulangi lagi ye,
aku bukan suke kat budak tuh,
apetah lagi kat ko,
cume sbb korg de persamaan,
sbb tu la xley lupe kot...
adeshhh
**garu-garu kepale yg de byk kutu babun..ahaks**

xpe2,
pasni aku harap xde la lagi org muke cam ko eh...
bosan doe tgk muke mcm ko..
hahahhahah
*gurau jek*
jgn amik ati der...
hehehehe

chow dulu lah..
nak p kemas brg...
maklom ar,
sok nak balik...
excited lorh....
hope,
train xpenoh + sesak + mampat esok....
dan juge aku nak prepare bwk ridsect,
biase la, kat dlm tuh kompem2 mcm2 bau ade..
yakketie doe...


muke mcm hantu,
aku chow dulu...
hahahaah
*pantun xsiap*


baibai..
:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails